Terminsstart med Smokey!

Igår började ridningen igen, och vilken kanonstart på ridterminen! =D
Jag fick en av mina favoriter Smokey, vilket bara det gjorde mig jätteglad! Linnéa fick Calle, Linda Luqaz & Joanna fick den stora skitsnygga nya hästen Dédu!
Nice =D
Vi hade vikarie idag också, Cissi, och jag älskar att rida för Cissi x''D

Okej, iallfall, vi red ut en sväng först, bara i skritt och trav, vissa av hästarna har ju inte gått mycket och underlaget var inte det bästa. Sen red vi in i ridhuset och red dressyr, det gick jättebra! En sak jag måste tänka på är tygellängden. Jag kortar tyglarna, sen typ glider dem mellan mina fingrar så att det blir några centimeter längre än vad det ska x'D Lite störande, men men.
Själva dressyren gick jättebra, Smokey gick kanonfint, jag älskar den ponnyn asså. Fick mycket beröm av Cissi efter :D


Smokey. Inte jag som rider på bilden

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Verkligen bra start på terminen! :D

Haha, har samma problem med tyglarna, måste korta dem hela tiden xD



2009-08-16 @ 13:45:29
URL: http://croost.blogg.croost.blogg
Postat av: Linnéa

SV: Okej xD Lite störande att typ hela huvudet vibrerar av eltandborsten och att den typ kittlas, annars gillar jag den x]

2009-08-16 @ 13:47:24
URL: http://croost.blogg.croost.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0