På mammas jobb...

Är på mammas jobb inne i stan nu, så jag får låna en dator här. De här inläggen har ju ingenting med hästar att göra, men jag har ju ingen annan blogg just nu ;)
Idag ska jag fixa ett sånt där... kort & ett IDkort. Ser ut som en mupp på bilden (Verkligen), men men... Så kompisarna får vara beredda på att inte få se det :)

Och idag ska vi shoppa lite, en ny skolväska, kanske nåt pennfodral och många ramar där jag ska rama in bilder på Jason & Mig (och kanske en bild på Jason ensam, we'll see), och en bild på mig, Joanna (my best friend) and her pony Soubrette. =D Sen ska en bild på alla oss (Linnéa, Joanna, Linda & Jag) ramas in också.

Sen ska jag till Gallerix, antar att jag köper ramarna där förresten, men där ska jag köpa en affisch på Michael Jackson =D<33 Love that dude.

Och jag har kommit på en sak. Jag är lite förälskad i Tom Felton. Ni vet? Draco Malfoy?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: Hehe, oj xD

Ok =)

2009-08-17 @ 16:40:26
URL: http://croost.blogg.croost.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0