I have a crush on Tom Felton

Ärligt talat.. Efter att jag såg Halvblodsprinsen för tredje gången på bio igår har jag kommit på att jag älskar Tom Felton!!
Han är perfekt som Draco Malfoy, och det är ju för synd om Draco i 6an & 7an, och jag tycker att han spelar honom jättebra, ska bli spännande att se den sista (och för er som inte vet har den ju delats upp i två delar, och den första har premiär nästa år, 2010).
Han är ju väldigt snygg också, och väldigt söt, det har jag alltid tyckt.
Men ja.. Juste, han kanske ska spela Riley i Eclipse (Twilightserien) och det hoppas jag verkligen att han gör!! Då ÄNTLIGEN blir det någon SNYGG och BRA skådespelare i Twilight! :'D



Haha, här kommer en mini SPOILERVARNING


Men jag undrar över en sak. I Halvblodsprinsen (boken) brinner inte Kråkboet ner! Men det gör det i filmen? Hur fan ska de lösa allt till den sista boken kan man ju fråga sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0